faq szukaj użytkownicy grupy rejestracja profil pw

 
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu    Forum www.mpteam.fora.pl Strona Główna Karty Postaci / Kp Drużyny 5 Albert
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Majusz
Administator III Saga Versus
Administator III Saga Versus



Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 3242
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 23:36, 08 Mar 2011 
PostTemat postu: Albert
Imię:Albert

Nazwisko:

Wiek:19

Wioska:Kumo-Gakure

Ranga:Mising-Jounin
Klan:Brak

KekkeiGenkai:TaiGen

Natura Chakry:Fuuton 100%
-----------------------------------------------------
Umiejętności i Chakra

Umiejętności:
-Wind Release Stream
Przez wypuszczenia powietrza z jego ust, użytkownik ma możliwość zmiany jego kierunku przy dużych prędkościach

-Buraindo, ta specjalizacja czyni nas mistrzami orientacji. W powietrzu, pod ziemią, w ciemnościach - wszystko jedno. Nasz słuch jest wyćwiczony na tyle, że bezproblemowo radzimy sobie z lokalizacją przeciwnika nawet jeśli jesteśmy oślepieni bądź nie mamy najmniejszego pojęcia o jego położeniu, jesteśmy w stanie wytropić kogoś nawet jeśli ten porusza się Sirento Kiringu.

-Sumiyaka, czyli szybkość
oraz refleks. Użytkownik posiadający tą umiejętność ma o wiele szybsze techniki Sunshin/Kumonshin. Rzuty kunai w posiadacza tej umiejętności są dla niego łatwiejsze do ominięcia lub odbicia.


Siła:100
Szybkość:190
Reakcja:200
Celność:150
Wytrzymałość:100

Chakra:170.000+180.000=350.000
-----------------------------------------------------
Techniki

Fuuton:
Shinkuu Gyoku

Shinkuu Gyoku jest techniką Ninjutsu wykorzystania wiatru Element. Po utworzeniu potrzebnych pieczęci strony Danzou będzie wdychać powietrze, a następnie wydalić kul liczne przenikliwy wiatr.
Ch:1pocisk 2.000

Shinkuuha

Shinkuuha jest techniką Ninjutsu wykorzystania wiatru Element. Po utworzeniu potrzebnych pieczęci strony Danzou będzie wdychać powietrze, a następnie obróć swego ciała, wydalania łuki cięcia wiatru. Te łuki będą zdolne do przecinania powietrznych przeciwnika.
Ch:Fala 6.000

Shinkū Renpa

Użytkownik bierze głęboki wdech i wydycha kilka ostrzy wiatru pod różnym kątem, tak jak poruszają się wokół jego głowy.
Ch:10.000

Shinkū Taigyoku

Potężniejsza wersja Fūton: Shinkūgyokuū, gdzie użytkowik wydycha duży, wybuchowy pocisk chakry wiatru z ust.
Ch:8.000

Wind Kunai Blade

wydycha chakrę Wiatru na kunai, która rozprowadza się na ostrzu, dzięki czemu zwieksza swoją siłę i cięcie.
Ch:4.000

Wind Shuriken Blade

Ch.2.000

Fuuton Atsugai

Ch:60.000

Kawarino Spend
Technika przemienia całkowicie użytkownika w powietrze użytkownik jest w tedy nie do wykrycia, jego głos rozchodzi się z każdej strony
Ch:100.000

Chibaku TaiGen

Ch:150.000

Tai:
Konoha Reppu

To technika ofensywno-defensywna, najlepiej sprawdza się gdy przeciwnik otwarcie
nas atakuje, unikamy wtedy ciosu robiąc szybki
przysiad, a pozostając w przysiadzie robimy szybko pełny obrót, podcinając przeciwnika wysuniętą nogą.

Dynamic Entry

Dynamicznie lecimy na przeciwnika i zadajemy mu porządnego kopa.Pamiętajcie nogi prosto!

Konoha Senpuu

Proste tai jutsu polega na uderzeniu nogą.Obrót przy uderzeniu wynosi 180 stopni.

Kage Buyou

Technika polegająca na wykopaniu swojego przeciwnika wysoko w górę, następnie na błyskawicznym pojawieniu się za jego plecami. Zazwyczaj jest to jutsu wyjściowe do innych technik.


Nin:
Nawanuke no Jutsu

Jutsu pozwalające uwolnić się, kiedy jest się związanym
Ch: 200

-Kai

Dzięki tej technice możemy rozporszyć iluzję,niektórych iluzji nie da się przezwyciężyć ''Kai''
Ch: 100

Kumoshin no Jutsu


Kawarimi no Jutsu

Techinka stosowana przez większoś ninja. Jutsu te pozwala na szybką zamianę swojego ciała z dowolnym przedmiotem, rośliną, a nawet zwierzęciem. Dzięki temu można zmylić wielu przeciwników. Każdy kto da się na to nabrać przez pewien czas czuje się zdezorientowany, przy czym atakujący może spokojnie zaatakować z innego miejsca.
Ch: 1000

Bansho Shou

Technika polega na przyczepieniu na kimś notki wybuchającej, a następnie za pomocą tego jutsu notka może wybuchnąć i zrobić niezłe szkody przeciwnikowi.
Ch: 1400

Bansho Kawarimi

Jutsu jest identyczne do Kawarimi no Jutsu tylko, że w tym jutsu rzecz z którą się podmieniamy posiada notkę wybuchającą, niezależnie od tego z czym chcemy się podmienić. Notka odrazu zostaje zapalona w trakcie tego jutsu i może wybuchnąć po 5 sekundach.
Ch:1.500

Meisai Gakure no Jutsu

Dzięki tej technice przystosowujemy się do kolorów otoczenia,jesteśmy prawie całkowicie niewidzialny.
Ch: 5.000 = 1 Post w niewidzialności Max na walke 5 postów...

Kawara Shuriken

Po wykonaniu tej techniki z byle czego np.dachu,ziemi. Powstają shurikeny lecące wprost na przeciwnika.
Ch: 900 Szt.

Grawitacyjny Kula"Grawitron"

Ch: 30.000

Gen:
Kokohi no Jutsu

Bardzo prosta technika pozwalająca na zamianę danego przedmiotu w celu zmylenia wroga.
Koszt chakry:500

Nemuri

Uśpienie jednej osoby, konieczny fizyczny kontakt.
Koszt chakry: 400

Karasu Bunshin no Jutsu

Klon w stylu Genjutsu a raczej podmiana
Rozpadamy się na kawałeczki
Koszt chakry: 1.000

Gen Kawarimi no Shuriken (rozpadam się na 40shurikenów)


Koszt chakry: 6.000

Magen: Kyouten Chiten

Odwrócenie genjutsu, które zostało użyte na nas
Koszt Chakry: 10.000


Fuuin Blue no jutsu

Ch:40.000 (30.000z Sharinganem)


Kyuichose No Jutsu:



Pieczetujące:
Fuuin no Jutsu

Pieczetuje przedmioty w zwoju (np. kunaie itp.)
chakra: 100

Wygląd i Eq
Blejd














Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Majusz dnia Wto 21:59, 02 Sie 2011, w całości zmieniany 21 razy

Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu    Forum www.mpteam.fora.pl Strona Główna Karty Postaci / Kp Drużyny 5 Albert
Strona 1 z 1
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group © 1998-2002
dvdfuture Theme Created by Jay http://www.dvdfuture.com verson 1.04
 
Regulamin