faq szukaj użytkownicy grupy rejestracja profil pw

 
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu    Forum www.mpteam.fora.pl Strona Główna Techniki / Jutsu Żywiołowe Suiton
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Majusz
Administator III Saga Versus
Administator III Saga Versus



Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 3242
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:37, 17 Paź 2010 
PostTemat postu: Suiton
Mizu Tensou no Jutsu

Jutsu polega na ukryciu się w dowolnym zbiorniku wodny (Nawet stworzonym przez siebie) Gdy tam jesteśmy nie możemy wykonywać żadnych technik.
Ranga:D
Wymagania:Genin
Chakra:1.500


Mizuame Nabara

Użytkownik tej techniki wypuszcza z swoich ust dużej ilości kleistej substancji która dosłownie przykleja przeciwnika do podłoża.
Ranga:D
Wymagania:Genin
chakra:2.500


Sensatsu Suishou

Jutsu polega na przekształceniu określonej ilości wody w sennbony.Aby wykonać tą technikę wymagane jest położenie użytkownika blisko zbiornika wodnego
Ranga:C
Wymagania:Genin!
Chakra:300(za 1 senbon)

Suiton, Taichoudan

Technika podobna do Suiton : Mizurappa , lecz tym razem z ust wypluwamy wodny pocisk
Ranga:D
Wymagania:Genin
Chakra:800

Suiton, Mizurappa

Technika polega na zebraniu w płucach chakry i wypluciu jej w postaci wodnego strumienia
Ranga : D
Wymagania:Genin
Chakra:1200




Suikoudan no Jutsu

Ta technika polega na stworzeniu skoncentrowanego strumienia wody.Aby wykonać tą technikę trzeba być blisko zbiornika wodnego
Ranga:C
Wymagania:Chunin
Chakra:1900

Hedoro no Jutsu

Jeśli wiemy , ż zaraz zostaniemy zaatakowani , to nakładamy na siebie warstwę śluzu.Gdy zostaniemy zaatakowani np robakami , to śluz z nas spływa a nam nic nie jest
Ranga : C
Wymagania:Chunin
Chakra:2000


Mizu no Mouchi

Ta technika tworzy wodny bicz którym można unieruchomić przeciwnika.Bicz nie jest zbytnio wytrzymały ale jak zajebiście przewodzi prąd bo jest zrobiony z wody.
Ranga:C
Wymagania:Chunin
Chakra:6.000


Suirou no Jutsu

Za pomocą tej techniki shinobi jest zdolny stworzyć wodne więzienie które doskonale unieruchamia przeciwnika.Jednak te niemal doskonałe jutsu posiada słaby punkt.Użytkownik techniki kiedy już złapie swojego przeciwnika musi ciągle mieć wsadzoną rękę do kopuły i nie może się ruszać bo jutsu zostanie wyłączone.
RangaC/B
Wymagania:Jounin!/Chunin
Chakra:4.500


Suijinheki

Te jutsu tworzy wodną ścianę do ochrony.Technika jest doskonała do obrony przeciw technikom katon ale totalnie bezużyteczna przeciw technikom doton
Ranga:B
Wymagania:chunin
Chakra:5.500

Suigadan

Ta technika stworzy wysuwające się kolce wodne z zbiornika wodnego.Centralne trafienie zazwyczaj kończy się śmiercią
Ranga:B
Wymagania:Jounin!
Chakra:7.500



Mizuame Nabara

Użytkownik tej techniki wypuszcza z swoich ust dużej ilości kleistej substancji która dosłownie przykleja przeciwnika do podłoża.
Ranga:D
Wymagania:Genin
chakra:2.500


Daibakufu no Jutsu

Technika która wywołuje wodne tornado.Aby wykonać tą technikę trzeba znajdować się przy zbiorniku wodnym
Ranga:C/B
Wymagania:Chunin
Chakra:6.000

Suiton, Suiryuuben

Składamy pieczęci i nad naszą głową tworzymy dużych rozmiarów wodną kulę.Możemy z niej wyemitować ogromną ilosć wodnych biczy , lub stosować techniki w póxniejszej fazie
Ranga:B
Chakra:7000/500za bicz

Sution Kazamara

Proste jutsu polega na stworzeniu powietrznego zbiornika wody którym możemy dowolnie poruszać. Jutsu samo w sobie nie ma prawie żadnej mocy. Prawdziwą siłę osiąga gdy przyzwiemy do tej wody summona takiego jak np. rekin czy pirania, wystarczy że przeciwnik wpadnie w tą dużą krople wody a zginie zjedzony przez naszego summona.

Mizu Kamikiri

Uderzając czubkiem nogi i ziemi tworzymy lecące z dużą prędkością wodne ostrze, które może przeciąć nawet skałę. Najlepiej używać jej przeciw wrogą stojącym na ziemi, jednak można też wystrzelić ostrze w powietrze, ale wtedy nie możemy go kontrolować.

Suijinheki

Technika polega na wytworzeniu a następnie wypluciu dużej ilości wody.Ta technika przydaje się jeżeli np jesteś sobie na pustyni a potrzebujesz zbiornika wodnego aby wykonać jakąś technikę.Suijinheki zabiera cholernie dużo chakry więc nie każdy może sobie pozwolić na nauczenie tej techniki
Ranga:A
Wymagania:Jounin
Chakra:35.000

Suitenhoufutsu

Technika bardzo niebezpieczna.Składamy kilka pieczęci i z ziemi zaczyna unosić się woda (woda gruntowa) , która otacza przeciwnika i zamyka go w kuli/więzieniu zrobionym i wypełnionym wodą.Możemy w ten sposób utopić przeciwnika w środku a nie jak w technice Suirou no Jutsu tylko schwytać.Nie potrzebny jest ttaj kontakt fizyczny z przeciwnikiem.techniki nie użyjemy również na skalistym podłożu
Ranga:A
Chakra:16000/4000


Suishuu Gorugon

Technika polega na stworzeniu z wody coś przypominającego węża. Bestia ma bardzo ostre żeby i porusza się z wielką prędkością. Regeneruję się bo każdym uderzeniu. Ma jednak dwie wady: Może atakować tylko jeden cel oraz po spotkaniu z ogniem od razu znika.
Ranga:A
Wymagania:Jounin
Chakra:24.0000


Suiryuudan no Jutsu

Pierwsza faza tego jutsu tworzy fale która leci w stronę wroga następnie zaczyna się druga faza.Owa fala zamienia się w w wodnego smoka który może poważnie zranić przeciwnika.Technika jest bardzo potężna ale jej zasadniczy minus polega na tym że do tego cholernego jutsu trzeba wykonać mnóstwo pieczęci.Jeżeli nie potrafisz szybko wykonywać pieczęci to nawet tego się nie ucz
Ranga:A
Wymagania:Jounin
Chakra:30.000


Dai Uzumaki no Jutsu

Te jutsu tworzy wodny wir w zbiorniku wodnym który wciąga przeciwników pod wodę
Ranga:S
Wymagania:Sannin/Kage
Chakra:300.000


Mizu Kawarimi

Technika polega na całkowitej przemiany naszego ciała w wodę, możemy wtedy zregenerować swoje ciało. Jutsu można używać też jako techniki kamuflażu
Ranga:C
Wymagania:Chunin
Chakra:2.000

Goshoku-Zame

Użytkownik wypuszcza z palców pięć rekinów z chakry (1 na palec) Rekiny są kontrolowane przez użytkownika. Muszą one znajdować się w wodzie. Rekiny te regenerują drobne uszkodzenia swojego ciała.
Ranga:S!
Wymagania:Sannin/Kage
Chakra:500.000


Bakusui Shouha

Ta technika pozwala dla użytkownika na wyplucie OGROMNEJ ILOŚCI WODY którą można dowolnie manipulować.Tylko jinchuuriki lub osoby z ogromnym potencjałem chakry mogą używać tej techniki ponieważ jutsu tworzy zbiornik wody o wielkości dużego jeziora i zabiera to ogromne zasoby chakry.
Ranga:S
Wymagania:Sannin/Kage
Chakra:800.000

SenshokuZame!

Niewyobrażalnie potężna technika suiton dzięki której tworzymy oromną fale rekinów (goshoku zame..) ok 1000 która raciera na przeciwnika
jak wiekla fala tsunami śmiertelnie niebezpieczna technika ;]...
Wymagania:Sannin
Ranga:S
Chakra:900.000


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Majusz dnia Pią 0:37, 25 Mar 2011, w całości zmieniany 3 razy

Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu    Forum www.mpteam.fora.pl Strona Główna Techniki / Jutsu Żywiołowe Suiton
Strona 1 z 1
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group © 1998-2002
dvdfuture Theme Created by Jay http://www.dvdfuture.com verson 1.04
 
Regulamin